ASSALAMUALAIKUM...
Huh..penuh perut..asyik mkn je... tp jamuan klaz lgy best compare dgn jamuan pss..cam sakai je.. xbest lgsung!! mkn pn xlah sdp mne n x meriah lgsung..btw, best jamuan kelas tahun ni..syg dax klaz 4SN3..<3<3<3 ..!!
Monday, 5 November 2012
Saturday, 28 April 2012
ILYSM
rindunye...rse cam nk ulang balik je masa ni...haha...seronoknya.. kak akma,etty n atun..<3 u all la..!!IMY SM...ILYSM too...
Saturday, 31 March 2012
FrienDs..
ASSALAMULAIKUM
salam.... i love you all la...
amy..jannah...yasmin..!!!(nanish)
hak4...dgn perangai gler2nye...hahaha..best sgt kwan dgn korang...sporting,sharing n other la ...complete! haha... :)
salam.... i love you all la...
amy..jannah...yasmin..!!!(nanish)
hak4...dgn perangai gler2nye...hahaha..best sgt kwan dgn korang...sporting,sharing n other la ...complete! haha... :)
Saturday, 24 March 2012
Monday, 20 February 2012
huhu..
ASSALAMUALAIKUM AND HELLO
salam... semlm bru nisa balik kk..tp daerah kk perempuan bwh 18 dpt num 4
K.K VS KERIAN - 3-1
K.K VS LMS - 0-3
K.K VS HULU PERAK -5-0
K.K VS KINTA (S) -1-0
K.K VS BATANG PADANG -2-1
K.K VS LMS -0-1
it's ok la dpt gak medal n sijil......k bye salm
salam... semlm bru nisa balik kk..tp daerah kk perempuan bwh 18 dpt num 4
K.K VS KERIAN - 3-1
K.K VS LMS - 0-3
K.K VS HULU PERAK -5-0
K.K VS KINTA (S) -1-0
K.K VS BATANG PADANG -2-1
K.K VS LMS -0-1
it's ok la dpt gak medal n sijil......k bye salm
Sunday, 12 February 2012
alolol...
ASSALAMUALIKUM AND HELLO
salam semua....start esok nisa da kena g training hockey tuk daerah...hope sgt2 dpt JOHAN tahun ni...n nisa nk wat elok2 to get a champion... tp syg pulak kelaz n tusyen kena tinggal slma 1 week ... hmm...nk wat cam ne an..hahahaha..just enjoy la...but if free time kena tgk gak buku...addition lak...chemistry,fizik,bio n add math... hhuhuhuhu..
salam semua....start esok nisa da kena g training hockey tuk daerah...hope sgt2 dpt JOHAN tahun ni...n nisa nk wat elok2 to get a champion... tp syg pulak kelaz n tusyen kena tinggal slma 1 week ... hmm...nk wat cam ne an..hahahaha..just enjoy la...but if free time kena tgk gak buku...addition lak...chemistry,fizik,bio n add math... hhuhuhuhu..
MErentas Desa...c(:
ASSALAMUALAIKUM
Semalam g merentas desa..huh..penat gler jarak 6 km...tp lumayan gak dpt tempat...yg ke 10..target num 5 ...tgk xdpt it's ok la...no better kn...huhu..k la bye salam...see u next time...<3 u
Semalam g merentas desa..huh..penat gler jarak 6 km...tp lumayan gak dpt tempat...yg ke 10..target num 5 ...tgk xdpt it's ok la...no better kn...huhu..k la bye salam...see u next time...<3 u
hoki..hoki...
i love my team very much...furthemore...team RPK menang a.k.a campion lak...hak4...mmg best n nisa terpilih untuk pergi ke peringkat negeri...alhamdulillah sgt2...ok..
First Game:
SMK RPK vs SMK TEMENGUNG KATI (12-0)menang
SMK RPK vs SMK METHODIST (1-1)seri
SMK RPK vs SMK SULTAN TAJUL ARIFIN(12-0)menang
SMK RPK vs SMK STAMA (5-0)menang
Juara bertahan selama 3 tahun berturut-turut... hope next year...SMK RPK still number 1 a.k.a CAMPION amin... :)
Saturday, 28 January 2012
uhhu....uhhu...
penatnye....merentas desa td..tp lumayan gak dpt nom 2...haa....!!!susah kott nk kalahkn sahira uh...kuat gler ar stamina dye....sampai nisa pon xleh nk lawan....k la bye...nt kalo madi da masuk kn gambr waktu merentas uh...nisa letak kt blog lak..k bye..salam..
Sunday, 22 January 2012
hihihi... :)
ASSALAMUALAIKUM
hihihi...lme da x tulis blog an...ni new pic br sye...hu
hu....k la ni je nk tyulis...assalamualaikum....
hihihi...lme da x tulis blog an...ni new pic br sye...hu
Friday, 6 January 2012
HMm...???StResS??
huk4...nisa hrp sgt2...ap yg nisa pilih untuk form 4 ni adalah yg terbaik untuk masa depan nisa...dgn menerima klaz 4 SN3..walaupun nisa nk masuk klaz 4 TM tp dpt..cause math nisa A n science B?? ntah apa2 kn..!!!org kalo 1A dpt klaz TM but yg ni dpt klaz SN ntah pe2 je..!!tpi nk x nk kena focus la waktu cikgu mengajar!!!tambahan lak...fizik,kimia,biologi n add math...k la ni je nk tulis...bye salam..
Tuesday, 3 January 2012
11 hari g KL...
11 hari aq g KL,kt klang .... best ad xbest pon ad... aq rindu sgt2 kt ibu dgn ayah....!!!i love you so much....from jumaat(23 dis 2011)-selasa(2 jan 2012)....alhamdulillah....selamat juga aq smpi kt kk...hihih...only this can i share..huhu..#checkout
Wednesday, 14 December 2011
sedih nye.. :'(
hmm...sdih nye...cause 10 hari aq g kem KPK...and bila da abs sdih pulak...!!!!ahh...rndu kt mimie,hawa kak najah,kak nadiah n abby...
Thursday, 1 December 2011
today is 1 december 2011
ahh...pk..relax first!
first of all this month my result will out...many feel in my heart..but i just target 5A or 4A..amin..i hope i will get's that!uh.screem la pulak..!!ahhaha..but i have new photo to share!
Monday, 28 November 2011
my fav song to...
Hatiku Milikmu - Nera AF9
Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu
Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya
Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu
Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh Cintaku
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu
Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini
huhuhuhu...bestnye..
Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu
Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya
Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu
Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh Cintaku
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu
Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini
huhuhuhu...bestnye..
i love this song cause i like to hear..hehe...just kidding.. :)
Home » Bruno Mars » Lirik Lagu Bruno Mars - The Lazy Song
Lirik Lagu Bruno Mars - The Lazy Song
Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone,
So leave a message at the tone
Cause today I swear I'm not doing anything
I'm gonna kick my feet up then stare at the fan
Turn the TV on, throw my hand in my pants
Nobody's gon' tell me I can't....
I'll be lounging on the couch just chilling in my Snuggie
Click to MTV so they can teach me how to dougie
Cause in my castle I'm the freaking man
Oh yes, I said it, I said it
I said it 'cause I can...
Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone,
so leave a message at the tone
Cause today I swear I'm not doing anything
Nothing at all, nothing at all
Tomorrow I'll wake up, do some P90X
Find a really nice girl, have some really nice sex
And she's gonna scream out
This is great
Oh my god, this is great..
Yeah, I might mess around
And get my college degree
I bet my old man will be so proud of me
But sorry pops, you'll just have to wait
Oh yes, I said it, I said it
I said it 'cause I can
Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
Cause today I swear I'm not doing anything
No, I ain't gonna comb my hair
Cause I ain't going anywhere
No, no, no, no, no, no, no, no, no
I'll just strut in my birthday suit
And let everything hang loose
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Oh, today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone
so leave a message at the tone
Cause today I swear I'm not doing anything
Nothing at all...
Nothing at all...
Nothing at all...
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone,
So leave a message at the tone
Cause today I swear I'm not doing anything
I'm gonna kick my feet up then stare at the fan
Turn the TV on, throw my hand in my pants
Nobody's gon' tell me I can't....
I'll be lounging on the couch just chilling in my Snuggie
Click to MTV so they can teach me how to dougie
Cause in my castle I'm the freaking man
Oh yes, I said it, I said it
I said it 'cause I can...
Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone,
so leave a message at the tone
Cause today I swear I'm not doing anything
Nothing at all, nothing at all
Tomorrow I'll wake up, do some P90X
Find a really nice girl, have some really nice sex
And she's gonna scream out
This is great
Oh my god, this is great..
Yeah, I might mess around
And get my college degree
I bet my old man will be so proud of me
But sorry pops, you'll just have to wait
Oh yes, I said it, I said it
I said it 'cause I can
Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
Cause today I swear I'm not doing anything
No, I ain't gonna comb my hair
Cause I ain't going anywhere
No, no, no, no, no, no, no, no, no
I'll just strut in my birthday suit
And let everything hang loose
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Oh, today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone
so leave a message at the tone
Cause today I swear I'm not doing anything
Nothing at all...
Nothing at all...
Nothing at all...
Saturday, 26 November 2011
aq benci BS!!!!
npew ___cam x syg kn aq je and then ___lebh syg kt _.____ je...why...jgn jd BS lak....!!!adx beradik aq ade 7 adx....tp cpt bnyk2 perempuan aq la yg agak degil skit!!!maybe kott ___xsyg aq sngt...tp x yah la nk marah aq teruk sgt ...kalo kakak2 aq n adx aq xde pon nk marah teruk cam tu.....ahhhhhh...stressnye...nk dox hostel!!!!!!!!tp ___xbgi...dia takot sgt aq ubah perangai...n takot pelajaran aq menurun ...!!!aaahhh....xskew betul la....!!!!this thing can give me hard stress....
kadang2 bnde niey wat aq rase nk nangis je....ape yg aq nk smua x dpt...haaaaaaaaaaaaa.......bnde betul la...i'm a little stressed right now....!!!!!just turn around and leave quietly and no one gets hurt...!!!all my stress comes from people not playing the game of life!!!..well..if i wanted a relaxing holiday,maybe i should't have spent it all with my family...right!!!i hope i can get's what i want ....in the future...amin...i really wanna a successful...
Wednesday, 23 November 2011
Monday, 21 November 2011
auh..!!!!!
Subscribe to:
Posts (Atom)






