Monday 7 November 2011

lawak2...

 ·  ·
  • SEBELUM COUPLE :
    L: yess! abg dh lme tgu saat ni!
    P: abg nk tgglkn syg ke?
    L: mstilah x? tlg jgn fkir mcm 2.. xmngkin trjdi ...
    P: abg cntakn sygkn?
    ... ... L: ye tiap hari
    P: abg pnh tipu syg x?
    L: X npe syg sllu tnye cm2?
    P: abg akn selalu kluar dgn syg x?
    L: stiap kli ad pluang abg tk kan lpskn..
    P: abg akn pkul syg?
    L: gile ke?abg bkn llaki cm2
    P: blh ke syg prcykn abg?
    L: yaa
    P: syg
    SELEPAS COUPLE: baca dari bawah hingga atas.
    See More
     · 
    • Gadis : apesal awk ikut sy ni ?
      Lelaki : sy xtau . Awk cantik sgt . Sy rase , sy dh jatuh dgn cinta awk .
      Gadis : hmm , awk xjumpe lg kawan sy , die lg cantik dr sy .
      Lelaki : hmm ?
      Gadis : die dekat belakang awk .
      Lelaki : *pusing* xde sape pon .
      Gadis : kalau awk btol2 dh jatuh cinta sy , tak mungkin awk akan pusing..


  • Al-Kisah Mat berkenalan dengan seorang bohsia.

    Mat : Jom lepak rumah aku
    Bohsia : Nak buat aper?
    Mat : Aku nak tunjuk sesuatu
    ... ... Bohsia : Ok je
    Mat : Jom masuk bilik
    Bohsia: Ok syg
    Mat : Jom duk atas katil
    Bohsia : Boleh jer bang
    Mat : Boleh tutup lampu?
    Bohsia : Boleh jer
    Mat : Jom masuk selimut
    Bohsia : Orait jer(berdebar²)
    Mat : Meh sini pegang tgn abg..
    Bohsia : Nak tunjuk aper ni bang? Suspen nih!
    Mat : Tgk jam g-shock baru aku ada lampu!
    Bohsia : Ceh ingatkan nak tunjuk aper tadi !

    hahahahhhahaahah...
    See More
    Your friends

  • Heran bila tengok TV :
    Kalau iklan Colgate, nampak giginya
    Kalau iklan Sunsilk, nampak rambutnya
    Kalau iklan Rexona, nampak ketiaknya
    Tapi kalau iklan Kotex, tak nampak pulak.
    Betul tak?
    KhaYrun NIsa

  • ayahanda: mamat, kau dah ada calon nak buat bini?
    mamat: dah ada, pak.
    ayahanda: siapa?
    mamat: nenek.
    ayahanda: gila! tu kan mak aku!
    ... mamat: abis tu, bapak kahwin dengan mak saya boleh pulak?
    ayahanda: aduh, anak sapa la yang bodoh bengap sangat ni.
    ~ KhaYrun NIsa ~
    See More
     · 

  • ‎4 LARANGAN DALAM TIDUR :
    - 1. JANGAN TIDUR MEMAKAI JAM TANGAN
    Jam boleh menghasilkan radioaktif, walaupun hanya sedikit, tapi kalau terlalu lama memakainya boleh mendatangkan bahaya.
    - 2. JANGAN TIDUR MEMBAWA HANDPHONE
    Gelombang Medan magnet yang dihasilkan oleh alat elektronik ini, boleh merosakkan sistem syaraf kita
    ... ... - 3. JANGAN TIDUR KETIKA MASIH MEMAKAI MAKE-UP
    Hal ini dapat menimbulkan masalah pada kulit, kerana kulit tidak dapat bernafas
    - 4. JANGAN TIDUR DENGAN ISTERI ORANG (buat lelaki)
    Ini kerana anda mungkin akan tidur selamanya.....:


  • ‎10 ayat best dalam citer hantu bonceng..i looiiikkeee!!

    1-Kau ni~sampai surau je panas ツ
    2-Mlm pertama yang ke-7 ツ
    3-Tiap2 mlm die ganggu saya~ xlarat saya mcm ni tok
    ... ... 4-Cube lu cite dekat gua,ape jd mlm tu~
    5-Bohsia2 yg sebelum ni kau mkn~xkacau kau kan?
    6-Eeii~ni,perkataan takut xpernah ade dlm buku dada gua la~
    7-Habuan gua mana?
    8-Hehe~just kidding ツ
    9-Kalau cucu opah jumpa hantu,bogel je depan die ツ
    10-Eiii Ya Allah Syaitan2 Ya Allah tolong~
    See More

    No comments:

    Post a Comment

    Followers